Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.narzedziahurt.pl

z dnia 02.01.2023 r.

 

Informacje wstępne

sklep internetowy narzedziahurt.pl prowadzony jest przez:

TRADE HOUSE FORSAGE INSTRUMENT POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Białymstoku, ul. Gródecka 1A, 15-561 Białystok wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000697874, NIP: 5423283539, REGON: 368280649

 

§1 Definicje

Czat – funkcjonalność Serwisu Internetowego, dostępna dla posiadacza Konta, umożliwiająca bezpośredni kontakt z pracownikiem Sklepu Internetowego za pośrednictwem formularza kontaktowego z opcją zapisania wiadomości.

Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Formularz Rejestracji – formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez podsumowanie Produktów dodanych do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności. Formularz zamówienia jest jednocześnie Formularzem Rejestracji i służy także do utworzenia indywidualnego Konta.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego, w tym w szczególności dokonująca zakupów.

Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystający ze Sklepu Internetowego, w tym w szczególności dokonujący zakupów, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 22¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny).

Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego umożliwiająca dodanie wybranych przez Klienta produktów do zakupu.

Magazyn – magazyn Trade House Forsage Instrument Pol Sp. z o.o., w którym następuje kompletowanie zamówień Klientów.

Newsletter – elektroniczna forma biuletynu (czasopisma) rozsyłanego za pomocą poczty elektronicznej do prenumeratorów, w którym zamieszczane są, między innymi, informacje na temat oferty Serwisu, promocjach i konkursach organizowanych przez Sprzedawcę.

Panel klienta/Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są:

·         dane podane przez Usługobiorcę

·         informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie Internetowym

·         historia komunikacji w postaci czatu dla każdego zamówienia pomiędzy zamawiającym a sprzedającym,

·         historia zamówionych paczek zwrotnych ,

Przedsiębiorca – oznacza przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.

Serwis Internetowy – strona internetowa pod domeną www.narzedziahurt.pl, której właścicielem jest TRADE HOUSE FORSAGE INSTRUMENT POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Białymstoku, ul. Gródecka 1A, 15-561 Białystok wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000697874, NIP: 5423283539, REGON: 368280649

Sprzedawca – TRADE HOUSE FORSAGE INSTRUMENT POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Białymstoku, ul. Gródecka 1A, 15-561 Białystok wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000697874, NIP: 5423283539, REGON: 368280649

Towar/Produkt – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym będącym częścią Serwisu Internetowego narzedziahurt.pl

Umowa sprzedaży na odległość – umowa sprzedaży Towaru/świadczenia usług/dostarczania treści cyfrowych (o ile ma zastosowanie) zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Usługodawca – oznacza TRADE HOUSE FORSAGE INSTRUMENT POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Białymstoku, ul. Gródecka 1A, 15-561 Białystok będąca jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 

§2 Postanowienia ogólne

1.       Niniejszy Regulamin określa w szczególności następujące zasady:

A.      zawieranie Umów sprzedaży online – w zakresie Towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym,

B.      dokonywanie rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu Internetowego,

C.       dodawanie opinii, komentarzy i ocen – Klient może dodać opinię lub komentarz do swojego zamówienia,

D.      przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji.

2.       Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

A.      posiadanie urządzenia końcowego – sprzęt komputerowy z dostępem do sieci Internet,

B.      posiadanie zaktualizowanego oprogramowania i przeglądarki internetowej w wersji minimum: Microsoft Edge albo najnowszej dostępnej wersji Mozilla Firefox lub Google Chrome,

C.       posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail)

D.      posiadanie włączonej obsługi plików cookies,

E.      posiadanie łącza internetowego o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.

F.       Strona internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 640×1136 pikseli.

G.      Sprzedawca stosuje mechanizm plików “cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze strony internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików “cookies” ma na celu poprawne działanie Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.

3.       Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej przed zawarciem Umowy sprzedaży na odległość, w jej trakcie oraz po zakończeniu. Kupujący może go pobrać i sporządzić jego wydruk.

4.       W ramach korzystania ze Sklepu Internetowego zabronione jest dostarczanie przez Klientów treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje.

5.       W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

 

§3 Rejestracja Konta

1.       Klient może dokonać rejestracji w serwisie poprzez utworzenie konta użytkownika – w tym celu należy dokonać rejestracji konta na stronie internetowej  www.narzedziahurt.pl  i zaakceptować postanowienia niniejszego Regulaminu.

2.       Prawidłowa rejestracja polega na wypełnieniu wszystkich wymaganych pól Formularza Rejestracyjnego lub Formularza Zamówienia, a następnie potwierdzeniu założenia konta poprzez otwarcie przesłanego na podany adres e-mail linku aktywacyjnego.

3.       Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) reguluje Polityka Prywatności dostępna na stronie sklepu.

4.       Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, choć konieczne do realizacji umowy sprzedaży, zawieranej przez Klienta sklepu internetowego narzedziahurt.pl ze Sprzedającym. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, co może zrobić również w panelu użytkownika.

5.       Klient w dowolnym momencie i bezpłatnie może usunąć Konto oraz rozwiązać umowę świadczenia usług w zakresie funkcjonowania Sklepu Internetowego.

6.       Wszelkie reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, a związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego narzedziahurt.pl, Klient może złożyć na adres mailowy info@narzedziahurt.pl.  Złożona w ten sposób reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę. W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może wydłużyć czas rozpatrzenia reklamacji, w tym wypadku ma jednak obowiązek poinformować Klienta o powodach wydłużenia i przewidywanym czasie rozpatrzenia.

1.       Wszelkie reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, a związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego narzedziahurt.pl, Klient może złożyć na dwa sposoby:

A.      adres mailowy info@narzedziahurt.pl.  Złożona w ten sposób reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego produktu. W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może wydłużyć czas rozpatrzenia reklamacji, w tym wypadku ma jednak obowiązek poinformować Klienta o powodach wydłużenia i przewidywanym czasie rozpatrzenia.

B.      czat dostępny w panelu klienta. Reklamacja powinna być złożona w czacie do reklamowanego zamówienia.

 

§4 Składanie i realizacja zamówień

1.       W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.narzedziahurt.pl, dokonać wyboru produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

2.       Wybór zamawianych Produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

3.       W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4.       Rejestracja w serwisie nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.

5.       Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

A.      przedmiotu zamówienia,

B.      jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

C.       wybranej metody płatności,

D.      wybranego sposobu dostawy,

6.       W celu złożenia Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.

7.       Dane osobowe, o których mowa w ust. 6 powyżej, obejmują: Imię, nazwisko i adres e-mail, adres dostawy lub kod punktu odbioru  przesyłki oraz numer telefonu.

8.       Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z prowadzącym Sklep Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

9.       Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie zamówienia”, która potwierdza złożenie Zamówienia.

10.   Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.

11.   Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

12.   Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia według własnego uznania w następujących przypadkach:

A.      jeśli w przeciągu trzech dni roboczych Klient nie dokona zapłaty za zakupiony produkt,

B.      jeśli produkt nie jest dostępny na magazynie,

C.       w przypadku zaistnienia jakichkolwiek błędów związanych z poprawnym określeniem ceny produktu lub opisem jakiegokolwiek artykułu, produktu lub usługi.

W przypadkach określonych w pkt. 12 lit. b) lub c), jeżeli Klient został już obciążony kosztami zamówienia, Sprzedawca obowiązany jest po niezwłocznie po anulowaniu zamówienia dokonać przelewu środków na konto Klienta w wysokości wpłaconej kwoty.

§5 Sposoby i terminy płatności

1.       Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

D.      Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:

Trade House Forsage Instrument Pol Sp. z o.o.

ul. Gródecka 1A, 15- 561 Białystok,

nr rachunku bankowego: 96 1020 1332 0000 1202 1076 3623

E.      Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności za pośrednictwem tego operatora określone są na stronie internetowej https://przelewy24.pl/

F.       Płatność gotówką za pobraniem – w przypadku wyboru dostawy kurierskiej.

2.       W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do opłacenia zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, na rachunek wskazany przez Sprzedawcę w potwierdzeniu złożenia zamówienia, przesłany na adres e-mail Klienta wskazany w formularzu zamówienia.

 

§6 Sposoby dostawy Zamówienia, koszty i rodzaje przesyłki

1.       Sprzedawca gwarantuje dostawę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

2.       Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Serwisu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

3.       Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:

A.      Przesyłka kurierska,

B.      Przesyłka kurierska – płatność za pobraniem,

C.       Przesyłka paczkomatowa,

D.      Przesyłka paczkomatowa – płatność za pobraniem.

4.       Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 1 do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inaczej. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta dla potwierdzonego zamówienia liczy się w następujący sposób:

A.      W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy,

B.      W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem – od dnia zawarcia potwierdzonej przez Sprzedawcę umowy.

 

§7 Gwarancja, Reklamacje i rękojmia za wady

1.       Oferowane przez sklep produkty mogą mieć różny status i pochodzenie. Zdecydowana większość asortymentu to towar nowy i oryginalny, posiadający gwarancję jakości producenta. Obok takich produktów oferowane są również produkty outletowe, z nadwyżek magazynowych producenta lub pochodzące z zagranicznej dystrybucji oraz towary używane posiadające gwarancję realizowaną bezpośrednio przez Sprzedawcę.

2.       Sprzedawca każdorazowo informuje o statusie produktu oraz o rodzaju i czasie obowiązywania gwarancji zależnej od statusu towaru w sposób widoczny i czytelny, dostępny dla Klienta przed zakupem towaru.

3.       Sprzedawca przyjmuje reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie Internetowym posiadające wady, które Klient chce zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta. Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sprzedawca prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień.

4.       Klient ma prawo złożyć w sklepie reklamację w szczególności w przypadku, gdy dostarczony towar:

    • posiada wady fabryczne;
    • posiada uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek transportu (w tej sytuacji niezbędne jest posiadanie przez Klienta spisanego z Kurierem protokołu uszkodzenia paczki);
    • jest niezgodny z produktem widniejącym na zamówieniu Klienta.

5.       W celu rozpatrzenia przez sklep internetowy narzedziahurt.pl reklamacji niezbędne jest zgłoszenie reklamacji w Panelu Klienta, bądź kontakt mailowy na adres info@narzedziahurt.pl z informacją nt. rodzaju reklamacji, nr zamówienia, nr dowodu zakupu i o ile to możliwe nr seryjnego reklamowanego produktu. Po zakwalifikowaniu reklamacji jako zasadnej należy odesłać wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu lub jego kopią na adres: TRADE HOUSE FORSAGE INSTRUMENT POL Sp. z o.o., ul. Gródecka 1A, 15-561 Białystok, z dopiskiem “reklamacja” oraz przydzielonym przez serwisanta numerem zwrotu

6.       W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej ponosi Sprzedawca. W przypadku produktu znajdującego się na terenie Unii Europejskiej odbiór towaru jest możliwy, jednakże koszty transportu ponosi Klient. W przypadku, gdy towar znajduje się poza obszarem Unii Europejskiej, obowiązkiem klienta jest dostarczenie produktu do obszaru Unii Europejskiej na własny koszt lub własnymi środkami zanim możliwe będzie przeprowadzenie czynności gwarancyjnych.

7.       Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 (czternastu) dni od momentu otrzymania przez sklep internetowy narzedziahurt.pl reklamowanego produktu. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo wydłużenia tego okresu w szczególnych przypadkach. Każdorazowo jest jednak obowiązany poinformować klienta zarówno o powodach wydłużenia naprawy jak też szacunkowym czasie naprawy.

8.       Czas naprawy sprzętu przez Sprzedawcę wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od chwili dostarczenia do serwisu. Czas ten może ulec zmianie na skutek zmiennej dostępności części jako przyczyna niezależna.

9.       Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych przez Klienta korzyści, jeśli szkoda nie jest winą Sklepu lub czas naprawy wydłuża się z przyczyn od Sklepu niezależnych (opóźnienia w dostawie, niedostępność towaru, czasowy brak możliwości technicznych dokonania naprawy)

10.   Gwarancja nie obowiązuje w przypadku napraw z częściami dostarczonymi przez Klienta.

11.   Gwarancja może zostać całkowicie wyłączona w przypadku wykrycia uszkodzeń mechanicznych urządzenia, tj. zalania, zawilgocenia, uszkodzeń spowodowanych działaniem temperatury, uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użycia produktu, a także poprzez nieuprawnioną ingerencję, nieuzgodnione próby napraw oraz uszkodzenia spowodowane przez czynniki lub podzespoły o których nieprawidłowym działaniu Klient nie poinformował Sprzedawcy.

12.   Warunkiem skorzystania z gwarancji jest zgłoszenie problemu w ciągu 14 dni od jego wystąpienia ale nie później niż w ostatnim dniu gwarancji.

13.   Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep naprawi uszkodzony produkt lub wymieni towar na nowy i odeśle na własny koszt w obrębie terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

14.   W sytuacji, gdy w magazynie Sprzedawcy brak jest produktu objętego reklamacją, wymiana produktu może również obejmować zaoferowanie przez Sprzedawcę, za uprzednią zgodą Klienta, innego produktu o specyfikacji nie gorszej do produktu objętego  reklamacją. W takim przypadku Klient nie jest zobowiązany do uiszczania dopłat na rzecz wymienianego produktu.

15.   W przypadku, gdy naprawa bądź wymiana nie będzie możliwa, sklep zwróci klientowi pełną należność za zakupiony towar w terminie 14 (czternastu) dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Klient może również – zamiast zwrotu należności – zatrzymać towar i żądać stosownego obniżenia ceny.

16.   Zgodnie z treścią art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

 

§8 Odstąpienie od umowy

1.       Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta.

2.       Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument posiadający Konto w Sklepie Internetowym może w tym celu skorzystać także  z formularza dostępnego w Panelu Klienta. Jednocześnie każdy konsument może skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przy czym skorzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

3.       W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Sprzedawcy produktu w stanie nie noszącym śladów używania. Sprzedawca zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność łącznie z kosztem transportu poniesionym przez klienta w momencie zakupu (jeśli taki wystąpił).

4.       Konsument, który odstąpił od umowy, ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument zwraca przedmiot zamówienia odsyłając produkt na adres Sprzedawcy: ul. Gródecka 1A, 15-561 Białystok.

5.       Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

6.       Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

7.       Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

8.       Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży produktu w przypadku gdy Klient nie dokona odbioru produktu pod wskazanym przez siebie adresem. Prawo to Sprzedawca może wykonać w terminie 30 dni licząc od dnia pierwszej próby dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską o czym Klient zostanie poinformowany w wiadomości e-mail.

 

§9 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

1.       Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów niebędących konsumentami.

2.       Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

3.       W wypadku Klientów niebędących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

4.       Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

5.       W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

6.       Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

7.       W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

8.       Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta niebędącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta niebędącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta niebędącego konsumentem.

9.       Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

 

§10 Newsletter

1.       Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w Formularzu Rejestracyjnym, Formularzu Zamówienia lub w terminie późniejszym w odpowiedniej zakładce utworzonego Konta. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej informację (Newsletter) Sklepu internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę.

2.       Usługa Newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna. Usługa Newslettera świadczona jest przez czas nieoznaczony. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola na stronie swojego Konta lub kliknięcie stosownego linku znajdującego się w treści każdego Newslettera.

 

§11 Kontakt ze Sklepem Internetowym

1.       W celu bezpośredniego kontaktu ze Sprzedawcą Klient ma możliwość skorzystania z formularza kontaktowego, dostępnego w zakładce ,,Kontakt” na stronie sklepu internetowego Sprzedawcy.

2.       Dane adresowe Sprzedawcy:

TRADE HOUSE FORSAGE INSTRUMENT POL Sp. z o.o.

Ul. Gródecka 1A

15-561 Białystok

Nr tel.: 727 622 021

e-mail: info@narzedziahurt.pl

3.       Klient posiadający aktywne Konto w Sklepie Internetowym ma możliwość skorzystania z funkcjonalności czatu w Panelu Klienta w celu uzyskania pomocy od pracownika  Sklepu Internetowego.

 

§12 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu

1.       Umowy zawierane są przez Sklep Internetowy w języku polskim.

2.       Sprzedawca jest uprawniony do zmiany warunków korzystania w przypadku dodania nowych funkcjonalności lub uruchomienia nowych wersji Sklepu Internetowego, a także w razie zmiany mających zastosowanie przepisów prawa. Wszelkie zmiany nastąpią w odpowiednim zakresie, a Klienci zostaną dodatkowo poinformowani o zmianie Regulaminu w szczególności poprzez przycisk akceptujący zapisy regulaminu, pojawiający się przy składaniu zamówienia przez Klienta. Klient, który nie zgadza się ze zmianami jest uprawniony do rozwiązania umowy w każdym czasie w trybie natychmiastowym. Zmiana Regulaminu w zakresie, w jakim odnosi się do umów sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu oraz do zamówień, które zostały złożone przed zmianą Regulaminu nie modyfikuje ich treści i warunków.

3.       W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

4.       W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

5.       W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

6.       Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.01.2023 r.